Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Yasmine, 25 jaar uit Geel (België). Net afgestudeerd en op zoek naar een nieuw avontuur voordat het 'echte' leven gaat beginnen. Ik ben een kleine genieter. En neem dat 'klein' maar letterlijk.

Voor de derde keer ga ik met Workaway op avontuur. De eerste keer naar Zwitserland, het jaar erop met mijn jongere zus Sofie naar New Hampshire (USA) en dit jaar naar Arizona (USA). Wat is Workaway? Een online uitwisselingsprogramma. Neem maar eens een kijkje op workaway.info. Je vindt er gastgezinnen van over de hele wereld. Elk op zoek naar vrijwilligers. Van babysitten tot huizen bouwen, druiven plukken tot toeristen begeleiden. En ik? Ik ga helpen op een kleine boerderij.

Over mijn reis

Bobbie is haar naam, mijn gastvrouw voor de komende 4 weken. 76 jaar oud en alleenstaand. Een koe, geiten, varkens, kippen, eenden, kwartels ... Ze melkt de koe en geiten, maakt er zelf kaas en yoghurt van. En ooh ja, ijs ook ... Mmm! Ze heeft fruitbomen en een eigen groentetuin. Ze gaat amper naar de winkel, want ze maakt bijna alles zelf. Zelfs haar tandpasta en zeep. Ze woont in Gilbert, een stad tegen Phoenix (de hoofdstad van Arizona). Het is er warm. Maar echt warm. De temperatuur kan gaan tot 50°C. Hola pola!

Wat ga ik doen? 3 uurtjes helpen in de ochtend en 2 uurtjes in de avond. Wat ik juist allemaal ga doen weet ik nog niet. Dat zie ik dan wel ;-).

Ik vertrek op maandag 3 juli 2017 in Amsterdam en kom terug op 30 juli 2017. En ja, ik ga helemaal alleen!

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.